Tervetuloa Hevostellaan! Verkkokaupan tilausten toimituskulut 6,50, ilmainen toimitus yli 95 e tilauksiin!

Nopea toimitus 1-4 päivää! (Poislukien tilaustuotteet, joiden kohdalla toimitusaika lukee erikseen)

Toimitusehdot

Yleistä

Hevostella on T:mi Jenni Salviston ylläpitämä verkkokauppa, jossa tuotteita myy T:mi Jenni Salvisto (Y-tunnus 3128607-2) . Hevostella ja T:mi Jenni Salvisto pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille.

Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/MaksutavatVisma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)Sähköposti: helpdesk@vismapay.comPuhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Postin ja Matkahuollon kuljetuspalvelut. Yli 95 € tilauksiin toimituskulut ovat ilmaiset. Emme toimita alle 10 € tilauksia postitse tai matkahuollolla, mutta noutopaketeilla ei ole minimihintaa.

Toimituskulut

Postin ja Matkahuollon toimituskulut ovat 6,50. On myös mahdollista valita nouto varastolta Turengista, jolloin toimituskulut ovat 0 e. Olethan tällöin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse!

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. 


Toimitusaika

Toimitusaika varastossa olevilla tuotteilla on yleensä 2-3 arkipäivää, mutta voi vaihdella toimitustavoittain ja kuljetuspalveluiden mahdollisesta ruuhkasta.


Noutamattomat paketit

Huomioithan, että Posti ja matkahuolto eivät säilytä paketteja pitkään. Postin säilytysajat paketeille palvelupisteissä ja automaateissa on 7 päivää. Myös Matkahuolto säilyttää 7 päivää.

Mikäli lähetystä ei noudeta ajoissa, lähetys ohjautuu takaisin. Noutamaton paketti ei ole palautus. Silloin joudumme veloittamaan tilaajalta palautumisesta aiheutuneet kulut sekä uudet lähetyskulut paketin uudelleen lähettämiseen. 

Asiakas vastaa siitä, että hänen antamansa osoite- ja puhelinnumerotiedot ovat oikein.


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Palautettavan tuotteen/tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja tuotepakkauksen on oltava ehjä. Palauttaja maksaa itse palautuksesta aiheutuneet kulut, ellei kyse ole viallisesta tuotteesta, joka palautetaan reklamaation kautta. 

HUOM! Mikäli huomaamme palautetussa tuotteessa käytön jälkiä (likaa, tuotelaput irroitettu) , maksamme takaisin vain 50% tuotteen hinnasta. 

Palautusohjeet

  • Ilmoita palautuksestasi sähköpostitse hevostarvikehevostella@gmail.com
  • Saat sähköpostilla palautusosoitteen. Täytä sähköpostiin saamasi palautuslomake ja tulosta paketin mukaan/lähetä palautuslomake sähköpostitse.
  • Sulje pakkaus huolellisesti lähettämistä varten
  • Osta matkahuollon tai postin sivuilta paketille uudet postikulut 
  • Vie paketti postin tai matkahuollon toimituspisteeseen


Kun palautus on tullut, rahat palautetaan ostajan tilille. Huomioithan, että tilauksen postimaksuja ei palauteta, vain tuotteen/tuotteiden hinta.

Tuotteen vaihto

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto-oikeus tilauspäivämäärästä lukien. Vaihtoon tulevan tuotteen tulee olla ehjä, puhdas ja käyttämätön. Tuotteen hintalappujen tulee olla paikoillaan (jos sellaiset on). Tuotteen ostaja maksaa itse vaihdosta aiheutuneet kulut, joita tulee, kun tuotteen lähettää takaisin Hevostellaan, ellei kyse ole viallisesta tuotteesta, joka vaihdetaan reklamaation kautta.


Reklamaatio

Mikäli havaitset ostamassasi tuotteessa vian, voit tehdä reklamaation. Tee reklamaatio sähköpostitse hevostarvikehevostella@gmail.com Reklamaatio tulee tehdä 7 vrk:n sisällä tuotteen saapumisesta. Palauttaessasi reklamoidun tuotteen, palautuskulut ovat ilmaiset.

Milloin reklamaation voi tehdä?

  • Tuotteessa havaitaan käyttöä haittaavaa vikaa ennen käyttöönottoa
  • Tuote on rikki valmiiksi
  • Tuote on vioittunut kuljetuksessa

Milloin reklamaatiota ei voi tehdä?

  • Kun tuote on vioittunut vääränlaisesta hoidosta
  • Kun tuote on vioittunut käytössä


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä meihin joko puhelimitse +358401989526 tai sähköpostilla hevostarvikehevostella@gmail.com