Toimituskulut 6,50, ilmainen toimitus yli 95 e tilauksiin!

Nopea toimitus 1-4 päivää! (Poislukien tilaustuotteet, joiden kohdalla toimitusaika lukee erikseen)

Toimitusehdot

Yleistä

Hevostella on T:mi Jenni Salviston ylläpitämä verkkokauppa, jossa tuotteita myy T:mi Jenni Salvisto (Y-tunnus 3128607-2) . Hevostella ja T:mi Jenni Salvisto pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

www.paytrail.com 

Paytrail Oyj, 

y-tunnus: 2122839-7

Innova 2 Lutakonaukio 

740100 Jyväskylä 

Puhelin: 020 718 1830

www.paytrail.com

Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Postin ja Matkahuollon kuljetuspalvelut. Yli 95 € tilauksiin toimituskulut ovat ilmaiset. Emme toimita alle 20 € tilauksia postitse tai matkahuollolla, mutta noutopaketeilla ei ole minimihintaa.

Toimituskulut

Postin ja Matkahuollon toimituskulut ovat 6,50. On myös mahdollista valita nouto varastolta Turengista, jolloin toimituskulut ovat 0 e. Olethan tällöin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse!

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. 


Toimitusaika

Toimitusaika varastossa olevilla tuotteilla on yleensä 2-3 arkipäivää, mutta voi vaihdella toimitustavoittain ja kuljetuspalveluiden mahdollisesta ruuhkasta.


Noutamattomat paketit

Huomioithan, että Posti ja matkahuolto eivät säilytä paketteja pitkään. Postin säilytysajat paketeille palvelupisteissä ja automaateissa on 7 päivää. Myös Matkahuolto säilyttää 7 päivää.

Mikäli lähetystä ei noudeta ajoissa, lähetys ohjautuu takaisin. Noutamaton paketti ei ole palautus. Silloin joudumme veloittamaan tilaajalta palautumisesta aiheutuneet kulut sekä uudet lähetyskulut paketin uudelleen lähettämiseen. 

Asiakas vastaa siitä, että hänen antamansa osoite- ja puhelinnumerotiedot ovat oikein.


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Palautettavan tuotteen/tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja tuotepakkauksen on oltava ehjä. Palauttaja maksaa itse palautuksesta aiheutuneet kulut, ellei kyse ole viallisesta tuotteesta, joka palautetaan reklamaation kautta. 

HUOM! Mikäli huomaamme palautetussa tuotteessa käytön jälkiä (likaa, tuotelaput irroitettu) , maksamme takaisin vain 50% tuotteen hinnasta. 

Palautusohjeet

  • Ilmoita palautuksestasi sähköpostitse hevostarvikehevostella@gmail.com
  • Saat sähköpostilla palautusosoitteen. Täytä sähköpostiin saamasi palautuslomake ja tulosta paketin mukaan/lähetä palautuslomake sähköpostitse.
  • Sulje pakkaus huolellisesti lähettämistä varten
  • Osta matkahuollon tai postin sivuilta paketille uudet postikulut 
  • Vie paketti postin tai matkahuollon toimituspisteeseen


Kun palautus on tullut, rahat palautetaan ostajalle Klarnan tai Paytrailin kautta. Huomioithan, että tilauksen postimaksuja ei palauteta, vain tuotteen/tuotteiden hinta.


Reklamaatio

Mikäli havaitset ostamassasi tuotteessa vian, voit tehdä reklamaation. Tee reklamaatio sähköpostitse hevostarvikehevostella@gmail.com Reklamaatio tulee tehdä 7 vrk:n sisällä tuotteen saapumisesta. Palauttaessasi reklamoidun tuotteen, palautuskulut ovat ilmaiset.

Milloin reklamaation voi tehdä?

  • Tuotteessa havaitaan käyttöä haittaavaa vikaa ennen käyttöönottoa
  • Tuote on rikki valmiiksi
  • Tuote on vioittunut kuljetuksessa

Milloin reklamaatiota ei voi tehdä?

  • Kun tuote on vioittunut vääränlaisesta hoidosta
  • Kun tuote on vioittunut käytössä


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä meihin joko puhelimitse +358401989526 tai sähköpostilla hevostarvikehevostella@gmail.com